czwartek, 14 września 2017

RIP wakacje, czyli trochę książek na pocieszenie.

Jak zawsze zakupy książkowe robię dość rozważnie, tak w sierpniu coś mnie podkusiło i kupiłam kilka pozycji, o których nie wiem dosłownie nic - brak zarysu fabuły, ani jednej przeczytanej recenzji, po prostu podkusiły mnie promocje. Książek niby nie jest dużo, ale podejrzewam, że następne zakupy raczej nie spotkają mnie zbyt prędko, więc dobrze będzie podsumować w jednym wpisie, co kupiłam w sierpniu.  

Tak się kończy, gdy planujesz zrobić zbiorowe zdjęcie swoich nowości, ale później całkowicie o tym zapominasz, więc żeby było miło i ładnie pstrykasz fotki motylowi.

Zacznę od książek, o których jakoś zapomniałam i nie zrobiłam im zdjęć, chociaż przez miesiąc stały na honorowym miejscu na półce zasłaniając inne lektury - mowa tutaj o ,,Nawałnicy mieczy'', a właściwie ,,Nawałnicach mieczy'', czyli dwóch częściach trzeciego tomu ,,Gry o tron''. Zwizualizujcie sobie dwa twarde wydania, które różnią się od siebie jak Miś i Prosiaczek. Macie to? Super.    

Później przyszła mi wielka chcica na polski kryminał Magdy Stachuly pt. ,,Trzecia''. Lekturę mam już za sobą, aczkolwiek nie planuje recenzji, bo czytałam to już jakiś czas temu, a poza tym nie było efektu ,,wow'', więc jakoś nie czuję się w obowiązku, by wszystkim to polecać (chociaż nie będę też odradzać, bo było niezłe).      


Jeśli jesteśmy w klimatach kryminałów to bardzo spontanicznie zamówiłam sobie ,,Lokatorkę'', która jeżeli się nie mylę jest właśnie trochę kryminałem, a trochę thrillerem. Nic o niej nie wiem, ale mam nadzieję, że będzie dobra.   


Poza tym z małą pomocą kupiłam ,,Dziewczyny, których pożądał'', czyli świetny thriller psychologiczny. Książka trochę w klimatach ,,Człowieka o 24 twarzach'', więc jeśli lubicie takie pozycje to polecam!


W sierpniu zawędrowałam całkiem przypadkiem do klasyki, gdyż na Chodniku literackim była ,,Lolita'' za całe 8 zł. Któż mógłby się oprzeć takiej cenie?   


W tym całym zakupowym szale złowiłam też uroczą perełkę, czyli ,,Simona oraz innych homo sapiens''.


Znacie braci Grimm? Pewnie tak. A słyszeliście o tym, że bajki, które znamy to jedynie ugrzecznione wersję? Nie wiem jak z wami, ale ja od dawna o tym wiedziałam i od równie długiego czasu chciałam poznać oryginał. Tak też wzięłam pod swój dach ,,Baśnie braci Grimm. Bez cenzury''.


Na koniec tej piramidki kupiłam dwie pozycje w klimatach popularnonaukowych - ,,Fast food dla mózgu, czyli telewizja i okolice'' oraz ,,Manipulacja umysłem''.


Teraz jeszcze szybko pokaże dwa egzemplarze recenzenckie, które wzięłam od wydawnictw. Przede wszystkim dostałam ,,Frankensteina'', co była strzałem w dziesiątkę, bo książka jest świetna.  


Później jeszcze wydawnictwo Bukowy Las zaproponowało mi ,,Okrucieństwo'', za które zbieram się i zbieram...


Nie będę mówić, ile razy książki wylądowały na ziemi podczas robienia zdjęć do tego wpisu. Zamiast tego zapytam; czytaliście coś z tego? Może macie coś w planach?

31 | dodaj komentarz

  1. Słyszałam, że Simon i inni Homo Sapiens jest naprawdę genialne, więc może warto było trochę zaszaleć z tym kupowaniem :D
    Pozdrawiam,
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Simon jest uroczy! Zdecydowanie nie żałuje tego zakupu.

      Usuń
  2. No kurna, z małą pomocą? xD O Ty niewierna! xD
    Ja Ci mówię, ten egzemplarz kiedyś będzie wart grube hajsy <3 Pamiętam, że ja swój kupiłam chyba za 8 zł xD
    A o tych wydaniach PLiO to lepiej nie wspominać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłam pewna, że mi o jakimś PiS-ie piszesz XD Te wydanie mają cholernie cienki ten papier, beznadziejnie to wygląda.

      Usuń
  3. Od dawna planuję przeczytać "Lolitę", "Dziewczyny..." oraz "Simona...". Chciałabym też sięgnąć po twórczość Stachuli, ale chcę zacząć od "Idealnej".

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa Lokatorki, tak wiele słów padło na jej temat :) Mam u siebie i czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka, Braci Grimm, Simona <3, a Lolite mam w planach. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Simon oraz inni Homo Sapiens mam w planach, trzeba w końcu przeczytać :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo intryguje mnie "Lokatorka", mam zamiar niedługo po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam sporo pozytywnych opinii o "Lokatorce" i chyba za jakiś czas po nią chwycę :)

    Pozdrawiam, Magda
    https://booksbymags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Simon..." to fantastyczna książka. Poluję na braci Grimm i przymierzam się do "Trzeciej" :) świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość książek jakoś nie w moim guście, ale zaciekawił mnie tytuł: "Baśnie Braci Grimm ..." jestem ciekawa tej książki i mam nadzieję, że po przeczytaniu napiszesz na blogu o niej recenzję [będę wyczekiwać jej! xD]. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze na pewno, ale kiedy? Nikt tego jeszcze nie wie.

      Usuń
  11. Frankenstein rządzi - uwielbiam tę książkę! Uratowała mi życie na maturze i polecam ją każdemu. Naprawdę mądra opowieść o tym, co dzieje się, gdy ludzie chcą zabawić się w Boga.
    Simona też czytałam - podobał mi się!

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  12. W planach mam przeczytanie "Trzeciej", a "Lokatorka" wydaje się być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Lokatorkę" i "Trzecią" czytałam :) nie są to rewalacyjne thrillery, ale nie są też najgorsze z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o Simonie przez długi czas, ale nie mam kiedy jej kupić ani kiedy przeczytać.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Lolitę" osobiście uwielbiam, a to wydanie ,,Baśni Braci Grimm" od dawna mnie interesuje. Muszę po którąś z nich sięgnąć, bo pocieszenie gwarantowane, a bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najciekawsza wydaje mi się "Trzecia" ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wymienionych przez Ciebie pozycji poluję na "Lokatorkę" i "Frankenstein'a"!

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Simon" jest przesłodki, podobnie jak Twoje zdjęcia. Dobry motylek nigdy nie jest zły:)

    Na "Frankensteina" patrzyłam w księgarni i już miałam wziąć ze sobą, gdy przypomniało mi się, że nałożyłam na siebie zakaz zakupowy we wrześniu. Może następnym razem...

    Większość pozycji wygląda bardzo ciekawie, mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze czytało.

    Pozdrawiam,
    Ania z https://ksiazkowe-podroze-w-chmurach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia to trochę dzieło przypadku, ale dzięki <3

      Usuń
  19. Chętnie przeczytałabym "Baśnie braci Grimm. Bez cenzury", ale niestety nie ma tej książki w żadnej z bibliotek w moim mieście, nad czym szczerze ubolewam ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Simona bardzo chcę przeczytać. Motyw homoseksualizmu bardzo mnie ciekawi. Lokatorka też mnie interesuje :)
    Pozdrawiam :P
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simona mogę polecać z wielką uwagą, że to książka bardzo urocza, więc wiadomo - nie dla wszystkich.

      Usuń
  21. Lokatorkę sama chciałabym mieć i przeczytać, a Simon i inni homo sapiens było taką przeciętną lekturą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się Simon bardzo podobał - niby nic odkrywczego, ale książka jednak urocza.

      Usuń
  22. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Nawałnice mieczy" i ta część jest genialna. Jedna z lepszych. Reszty niestety nie znam, ale jestem w posiadaniu "Frankensteina", "Simona..." i planuje zakupić "Lokatorkę" :)
    Zazdroszczę nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mojej półce czeka "Okrucieństwo", a "Lokatorka" niedługo dotrze do mnie w ramach booktouru ^^ Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe propozycje, chociaż mnie zaciekawiły tylko 2 pozycje.
    http://zaczytanaweni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze powiedziawszy nigdy nie słyszałam o tych tytułach ale raczej nie sięgnę po nie
    Pozdrawiam,
    Justforthedream11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Template by Elmo